Mogen wij ons even voorstellen?
25 februari 2005 is de Angerse Oldtimerclub opgericht. De club stelt zich ten doel: het bevorderen van het in stand houden, verzamelen en restaureren van automobielen, motorfietsen, tractoren, stationaire motoren,  scooters, bromfietsen, van alle merken, die uit het oogpunt van historische zeldzaamheid van belang zijn te worden bewaard.
Kortom, wij proberen alles te doen wat er van een Oldtimerclub verwacht mag worden en wij hopen u te mogen begroeten als nieuw lid!

Het bestuur bestaat uit.

Voorzitter     Rob Puplichuizen, tel. 0481-424702               E-mail:
fampuplichuizen@kpnmail.nl

Penningmeester        Ap Peters                                          E-mail :
ap.peters59@hotmail.com

Secretaris                Piet van gellecum  tel. 06-20292428  E-mail: info@angerseoldtimerclub.nl

Bestuurslid              Fred de Wild                                       E-mail: fred.dewild@kpnmail.nl

Bestuurslid              Ger Moraal                                          E-mail: g.moraal@outlook.com
In de tabel hieronder vindt u de kosten van het lidmaatschap:
Van af 01-01-2010 bedraagt de contributie € 15,00 per jaar.
De contributie voor familielid bedraagt € 7,50 per jaar.
Dit bedrag wordt ieder jaar in de ledenvergadering vastgesteld.
De contributie wordt geïnd doormiddel van automatisch incasso om zo de administratie kosten te beperken.
Bij geen automatische incasso wordt eenmalig 10 euro administratiekosten gerekend.
Het clubjaar loopt van 01`januari t/m 31 december
Wilt u tussentijds lid worden, betaald u de volledige contributie.
We zijn lid van Rabobank Angeren: Nr. NL02 RABO 0102 9315 69
Vragen stuur een e-mail naar   info@angerseoldtimerclub.nl U kunt zich direct   Aanmelden

WYSIWYG Web Builder