Kofferbak verkoop, ruilbeurs en oldtimershow
Dinsdag 8 augustus 2017 organiseert de ,,Angerse Oldtimer Club”, in samen werking met onze clubhuis beheerder Dhr. Fred de Wild, de ,,Angersedag”.
Aanvang 12.00 uur, met Kofferbak verkoop, ruilbeurs en oldtimershow, bij de kermistent Zahnplein te Angeren.
Einde van de beurs 17.00 uur.
U kunt uw te ruilen of aan te bieden spullen om 10.00 uur aanleveren.
U dient zelf voor een grondzeil, tafel, parasol, stand materiaal enz., te zorgen.
De standplaatsen zijn gratis, op aanwijzing van het bestuur krijgt u een plaats toegewezen.
Bij regen gaat de ruilbeurs in de tent plaats vinden.
Alle oldtimervoertuigen en stationaire, ook van niet leden, zijn welkom.
Vanwege de organisatie, zou het prettig zijn, dat u zich even aanmeldt via onze info@angerseoldtimerclub.nl
Of bij Johan Kuster 06-13189274.
Frits de Wild 026-3257340.
NB. De organisatoren en het bestuur zijn niet aansprakelijk en niet verantwoordelijk voor geleden schade aan personen, voertuigen, persoonlijke eigendommen en/of materialen tijdens de ,,Angersedag”.
Tot ziens op 8 augustus a.s., het bestuur.